Site For Muslims Looking For Marriage It is 100% free
Posté 10 mars 2004 - 10:05
Posté 11 mars 2004 - 05:43

ça me rappel le bon vieux exemple somali, on se marie avec un type k'on connait pas juste parck'il est issa ou un truc du genre
et maintenant juste parck'il muslim, on l'a jamais vu , si ça se trouve c un schiso lol
trop fort ce site
et bien sûr com on peut pas coucher avec lui avant le mariage on sait pas si c un mauvais coup ou s'il a un sexe de 10cm!!

si c le cas t'as plus k tes yeux pour pleurer

Posté 12 mars 2004 - 05:57
here is the profile of one the somali muslim girl that is looking for a muslim brother.
My name is torontogirl and I am a 24 years old Female.
I am Single and have No child.
I currently live in the city of Toronto in Canada.
I am originally from Somalia.
I speak the following languages: English.
My religion is Islam. I am Not religious.
My ethnicity is African/Black.
My height is 5'4' (163cm) and my weight is 115 lbs (52kg).
I do not smoke.
My education level is Bachelor degree.
I work as Public Relations.
More about me and what I am looking for:
I have been told I am beatiful, witty, caring and very honest and somewhat ambitious. I am looking for a romantic man who also have some of the same qualities. I have been "Westernized" so please if you are looking for a submissive woman please look elsewhere. CLASSIC A DOMINATRIX SOMALI CHICK
Religion does not dominate my life even though I am a muslim.
About my match:
I am looking for a person between the ages of 24 and 30.
Religious nature preferred for potential spouse is Somewhat religious.
Height preferred is between 5'8' (173cm) and 7'0' (213cm).
Weight preferred is between 80 lbs (36kg) and 200 lbs (91kg).
My photos:
Click on an image to enlarge it
Yes can see her pic...it's must see LOL
Posté 12 mars 2004 - 06:10
Mais y'a d'autres folles aussi ...comme cette americaine qui veut epouser un arabe pour qu'il y'ai la nationalité americaine

Ce message a été modifié par Desaxee - 12 mars 2004 - 06:16 .
Posté 13 mars 2004 - 04:00
La preuve vs etes aussi sur le net et venez pas me raconter que vs avez jamais ete sur un chat et que vs n avez pas donne votre mail a une personne que vs avez trouve marrante ou decente.
J ai de tres bon amis que j ai rencontre sur le net, alors arretez de vs foutre de la gueule de ces pauvre gens, il y a pas mal de raisons qui font qu une personne en arrive a chercher sur le net (vivre ds un pays avec peu de compatriotes, ne pas trouver une personnes avec qui on peut partager des choses a cause d une vie professionelle trop remplie ou que sais je encore...)
Il y a des gens tres correctes la dedans, j irais pas m inscrire car I dont need it mais je respecte cette demarche et je pense qu ils meritent le respect car ils nourissent de vrais espoirs.
Will Rogers
Love makes the world go round
Posté 14 mars 2004 - 08:46
You are so stuck up young lady cheer up and have a laugh....
Posté 15 mars 2004 - 11:12
Somali_psycho, le Sunday 14 March 2004, 18:46, dit :
You are so stuck up young lady cheer up and have a laugh....
Did I ask u something?
Stop brushing my shoes et occupe toi de tes fesses.
Will Rogers
Posté 16 mars 2004 - 02:12

NO MORE MR NICE GUY.
You had enough time playing around and taking the mick of everyone. Now it's pay back time BB. It's time to show how insignificant and pathetic you are.
Posté 17 mars 2004 - 09:57
tu crois que j ai pas remarque le tps que tu passes a tapper mon pseudo ds chq sujet pr que je te calcule?
Si je suis aussi pathetique et insignifiante pkoi est ce que tu tiens a ce que je te reponde?

Ce n est pas parce que je t ai repondu cette fois que je vais perdre mon tps a parler avec un quadru@!#$ en pleine regression mentale.
Je n aime pas parler avec toi, ni savoir qu un cretin comme toi pourrait etre en train de respirer le meme air que moi.

Alors listen up bloody low life intellectual wannabe,
fais ta vie ds un coin du forum et j en ferai de meme.
Cesse de m adresser la parole et de me cirrer les bottes pr que je t adresse la parole.
Capito?
Sujet clos. Voyons si le cretin peut vivre ss me courrir apres.......
Will Rogers
Posté 17 mars 2004 - 10:21
lol wallen je l adores cette wallen non je t admires
lol@ stop brushing my shoes u heard that clown stop brushing on her heels better yet she said stop pushing her bottons capish?
eh wallen soeur dont know what happened between u and mr azraf but dude is cool trust me anyways make amends they say bitter ennemies once given the chance become best of friends could it be u and az? hope so
and lately ive seen all these new faces whatever happened to good old boys? correcteur, djib je sais plus koi blabla...instead we get these feminine folks nava mai? vlad tepez proprement dit te baise..peace
"hypocrisy is the only evil that walks invisible except to allah alone"
Posté 17 mars 2004 - 10:22
lol wallen je l adores cette wallen non je t admires
lol@ stop brushing my shoes u heard that clown stop brushing on her heels better yet she said stop pushing her bottons capish?
eh wallen soeur dont know what happened between u and mr azraf but dude is cool trust me anyways make amends they say bitter ennemies once given the chance become best of friends could it be u and az? hope so
and lately ive seen all these new faces whatever happened to good old boys? correcteur, djib je sais plus koi blabla...instead we get these feminine folks nava mai? vlad tepez proprement dit te baise..peace
"hypocrisy is the only evil that walks invisible except to allah alone"